
Rulet Qaydaları
Rulet çarxı kasanın ətrafında kənarları hissələrə bölünmüş fırlanan diskdən ibarətdir. Top kasanın xaricində fırlanır və nəticədə fırlanan top və çarx bölünmüş hissələrdəki toplardan biri ilə sükunət halına gəlir.
Çarxın ətrafındakı bölmələr görüntü olaraq təsadüfi bir formada alternativ qırmızı və qara olaraq 1ilə 36 arasında nömrələnmişdir. Bundan əlavə, 0 nömrəli yaşıl bir bölmə var. Amerikan masalarında yalnız 00 ilə işarələnmiş ikinci bir əlavə yaşıl bölmə var və bu, Rulet-in Amerika versiyasını maliyyə baxımından Avropa oyunundan daha pis təklif halına gətirir.
Topu yuvarlamazdan əvvəl, insanlar bəhis döşəməsinə fiş qoyaraq, bəhisin edildiyini göstərən fişlərin dəqiq yerini müəyyənləşdirir və hansı nömrəyə gələcəyini təyin edirlər. Rulet fransız mənşəli bir oyundur və ənənəvi bir masada bəhis sahəsindəki fransız terminləri hələ də istifadə olunur, hətta İngilis dilli bölgələrdə də bu terminlərdən istifadə olunur. Bununla birlikdə, ABŞ-ın əksər masalarında İngilis terminləri və biraz fərqli döşəmə üslubundan istifadə olunur.
Rulet mərcləri
Ruletə olan marağın əksər hissəsi edilə biləcək müxtəlif bəhislərin sayına və onların əlaqəli nisbətlərinə əsaslanır. Əsas bəhislər müasir Ruletin bütün formaları üçün eynidır. Aşağıda bəhisin əlaqəli nisbətləri ilə təsnif olunan bütün mövcud bəhislərin siyahısı verilmişdir (həm İngilis, həm də Fransız terminləri sadalanmışdır):
Cütlər
- Qırmızı / Rouge: qırmızı nömrə
- Qara / Noir: qara nömrə
- Cüt / Pair: cüt saylar
- Tək / İmpair: tək nömrə
- Aşağı bəhis / Manque: nömrələr 1 – 18 (Manque fransızca “uğursuz” mənasını verir və top 18-ə keçə bilmədiyi üçün istifadə olunur)
- Yüksək bəhis / Passe: 19 – 36 nömrələri (Passe mərkəz nöqtəni keçdiyinə görə belə adlandırılmışdır)
2-dən 1-ə
- İlk miqdar / Premiere douzaine: 1 – 12 nömrələri (Fransız üslubunda döşəkdə, 12P qeyd olunmuş kvadrat)
- Orta miqdar / Moyenne douzaine: 13 – 24 nömrələri (Fransız üslubunda döşəkdə, 12M qeyd olunan kvadrat)
- Son miqdar / Dernier douzaine: 25 – 36 nömrələri (Fransız üslubunda döşəkdə, 12D qeyd olunmuş kvadrat)
- Sütun bəhis / Colonne: 12 ədəddən ibarət bir sütun (On iki ədəd üç sütundan birinin sonundakı xüsusi kvadrat)
Uzun təklər
- 5-dən 1-ə – Xətt bahis / Sixain: 6 rəqəm (bu 2 cərgəyə bahis etmək üçün üç ədəd iki sıra kənarlarının kəsişməsində bəhisi qoyun)
- 8-dən 1-ə – Künc bahis / Carre: 4 rəqəm (bəhisi dörd ədəd kvadratın kəsişməsində qoyun)
- 11-dən 1-ə – Küçə bəhisi / Carre simple or Transversale: 3 ədəddən ibarət bir sıra (Bəhis ediləcək üç ədədin sonunu əmələ gətirən xəttin yarısına qədər)
- 17-dən 1-ə: Ayrılma mərci / En Chaval: cüt nömrələr (bəhis üçün iki nömrəni bölən xətt boyunca bəhis qoyun)
- 35-dən 1-ə qədər: Düz yuxarı / En plein: vahid nömrə (Nömrəni göstərən qutuya mərc qoyun. Sıfırdan bəhis etməyə icazə verilir)
- Altı və daha az nömrə üzrə bəhislər “Daxili bəhislər” adlanır. 12 və daha çox nömrə üzərindəki bəhislərə “Xaric bəhislər” deyilir.
Avropa Ruletinin Qaydaları
Mümkün bəhislərin hamısının anlaşıldığını düşünsək, Rulet, oynamaq üçün önəmsiz sadə bir oyundur. Hər turda, bütün bəhislər hər oyunçunu ayırd etmək üçün rəngli fişlərdən istifadə olunaraq yerləşdirildiyində, satıcı bəhsi dayandırır, çarxı döndürür ve topu tərs istiqamətdə fırladır. Top yuvalardan birində dayandıqda, satıcı nəticəni elan edir, itirilən bütün bəhisləri toplayır və qalibin qazancını ödəyir. Bəzi kazino və evlərin istəyinə bağlı olaraq əlavə qaydalar var. Hem La Partage həm də En Prison rulet qaydalarıı kazino avantajını bərabər bəhisli mərclərdə yarıya qədər aşağı salır.
Evdə oynayırsınızsa, ilk öncə, aşağıdakı qaydalardan hər hansı birini oynamaq istədiyinizə qərar verin.
‘En Prison’ Rule
Bu yalnız pul bahislərində tətbiq oluna bilən rulet qaydasıdır. Bir sıfır çıxdıqda, oyunçunun iki seçimi var:
- Bəhisin yarısını geri qaytarın və digər yarısını itirin.
- Mərci tərk etmək (en prison =həbsxanada) Rulet çarxının növbəti dövrəsi üçün heç nə ya da hər şey üçün oynamaq. Sonrakı spin yenidən sıfırdırsa və ya həbs edilmiş bəhislə uyğun gəlmirsə, bütün bəhis itirilir. Əks təqdirdə, sonrakı fırlanmanın nəticəsi bahislə uyğun gəlirsə, oyunçunun pulu qaytarılır.
‘La Partage’ Qaydası
La partage rulet qaydası en prison qaydasına bənzəyir, yalnız bu halda sıfır dönəndə və bəhisin yarısını itirəndə oyunçu seçim etmir.
Maximum and Minimum mərclər
Kazinolar normalda rulet masası üçün maksimum və minimum mərc göndərirlər və bu bəzən istirahət oyunu üçün də edilir. Tipik olaraq, bir çarxın hər fırlanması üçün, oyunçunun daxili bəhislərinin ümumi miqdarı minimum bəhisi aşmalıdır. Siyahıda göstərilən maksimum pay ümumiyyətlə yalnız bir “strsaight up” bəhis üçün icazə verilən maksimumu göstərir. Digər mərc növləri üçün maksimum bəhis miqdarı nisbi olaraq artır; Bir cüt ədəd üçün icazə verilən maksimum bəhis maksimum əmanət bəhsinin iki qatıdır, bir künc bəhsi icazə verilən maksimum bəhis isə maksimum 4 qatıdır. Belə ki, həqiqətən məhdudiyyət kazinonun itirə biləcəyi məbləğdədir!
Şimali Amerika Rulet qaydaları
Şimali Amerikada və Karib dənizində rulet çarxlarında iki sıfır var və bütün bəhislər (seçilmiş sıfıra birbaşa bəhis istisna olmaqla) sıfır dönəndə itirilir. Nəticə, bəhisçinin qazanma şansı və Casino’nun payındakı artış üçün çox daha aşağı bir nisbətdir. Böyük ehtimalla, buna görə, bu bölgədə Rulet dünyanın digər yerlərində olduğundan daha az populyardır.
Qaydalar yuxarıdakı Avropa Ruletində olduğu kimi eynidir, istisna ondadır ki, iki sıfır tək bir sıfır ilə eyni şəkildə işləyir.
Bəzi Amerika kazinoları, sıfır sıra ilə 1, 2 və 3 sırası arasındakı bölünmə xəttinin kənarındakı xətt bəhisinə eyni şəkildə fiş qoyaraq “basket bet (səbət mərci)” adlanan əlavə bir bəhis etməyə icazə verirlər. Bu bəhis normalda 6’ya 1 ödəyir və bu da digər rulet bəhislərindən daha pis ehtimaldır.
Köhnə original Rulet oyunu
Original Fransız ruletində 1 – 36 arasındaki ədədlər sıfıra ve “cüt sıfır” a sahib idi. Sıfırın rəngi qırmızı idi və ayrıca “Pair” və “Manque” olaraq sayılırdı; cüt sıfır qara idi və “İmpair” və “Passe” kimi bilinirdi.
Top iki sıfır bölgüdən birinə düşsə, bütün itirilmiş bəhislər bank tərəfindən alınır. lakin bəhis qazanılmaq əvəzinə Pair, İmpair, Rouge, Noir, Passe və ya Manque olmağınızla uyğunlaşırsa, bəhis çarxın növbəti fırlanmasına qədər bloklanır. Sonrakı dönüşdə, bəhis ya itirilir, ya da top yenidən bahislə uyğunlaşırsa, mərc oyunçuya heç bir qazanc olmadan sadəcə qaytarılır.
Bu qaydalar Masters Traditional Games, keyfiyyətli ənənəvi pub və qeyri-adi oyunlar satılan internet mağazası tərəfindən təmin edilir.
Ümumi məlumat üçün və ya kopyalama və müəllif hüquqları üçün Məlumat Qaydaları səhifəmizə baxın. Qaydalarımız yoldaşlıq oyunu üçün hərtərəfli təlimatdır. Şübhəniz varsa, həmişə yerli və ya ev qaydalarına əməl edin.